Cât timp durează până ajunge coletul ?
Produsele aflate în stoc și comandate până în ora 12 vor fi primite în următoarea zi lucrătoare. Produsele confecționate la comandă în 3-4 zile lucrătoare.
Cum creez un cont?
Contul se crează urmând pașii din rubrica “Contul Meu”.
Cum îmi urmăresc coletul?
Compania de curierat va emite un mesaj către dumneavoastră care conține numărul de transport. Introducând codul în platforma online a firmei de curierat, veți afla stadiul expedierii.
Livrați în afara țării?
Putem livra în tările din Uniunea Europeană cu condiția să ne contactați înainte de a plasa comanda prin telefon sau mail.
Care este politica de retur/schimb a produselor?
Politica de retur și schimb a produselor o puteți consulta pe pagina Politica de retur și schimb.
Am nevoie de ajutor în alegerea celor mai potrivite produse pentru nevoile mele.
Vă stăm la dispoziție cu detalii despre serviciile și produsele noastre. Pentru orice fel de întrebare contactați-ne pe telefon (0742 086 498) sau prin mail. (magazin@casacrystal.ro.)
Am greșit adresa de livrare sau de facturare.
Pentru orice fel de modificare la comanda dumneavoastră contactați-ne pe telefon (0742 086 498) sau prin mail. (magazin@casacrystal.ro.)
Pot anula o comandă?
Pentru anularea sau modificarea unei comenzi contactați-ne pe telefon (0742 086 498) sau prin mail. (magazin@casacrystal.ro.)
Pot plasa o precomandă pentru un produs care nu mai este pe stoc?
Dacă doriți să comandați un produs care nu se mai află pe stoc contactați-ne pe telefon (0742 086 498) sau prin mail (magazin@casacrystal.ro.) iar noi vom reveni cu termenul de zile în care produsul dumneavoastră va fi gata.